2010. június 18., péntek

Életjel

Lassan visszatérek a való világba,létezem és lélegzem.Teljes totális fizikai kimerültség lett úrrá rajtam, hát igen, nem fiatalodik az ember, el kell fogadni,hogy van egy határ, és nem lehet 24 órából 30-at élni!Ennek következtében még jóformán a géptől is "el voltam tiltva ". Csak pihi meg pihi.Még a gyöngyös szekrénykém is kulcsra záródott.
Köszönöm mindenkinek az aggódást,és ,hogy hiányoztam!
Örömmel olvastam Norita meghívóját a gyöngyös találkozóra,semmi pénzért nem hagynám ki! Jó aprópó lesz az "újrakezdéshez" .

9 megjegyzés:

Panka gyöngye írta...

Örülök,hogy adtál magadról életjelet:)És örömmel olvasom,hogy hamarosan újra köztünk leszel.Valóban innen távolról is érződött a túl nagy munka,amit végeztél.Kedvenc könyvem A nap szerelmese és ennek folytatása az aranyecset.Munkácsy életéről szól.Hasonló felfokozott alkotási vágyat éreztem veled kapcsolatban.Várom a Méris gyönyörűségeket:)

Edit írta...

Örülök, hogy itt vagy és jól vagy!!! Várom a szépséges ékszereket :-)

Anami írta...

Örülök, hogy jól vagy, már aggódtam, és hiányoltalak! Várom a további ékszereket, de akkor csak módjával... :-)

Cirelin írta...

Örülök, hogy sikerült pihenned és máskor is tessék többet! :) Egy nap tényleg sajnos csak 24 óra, bár néha jobb lenne több, de akkor meg az nem lenne elég. Mindenesetre várom az újdonságokat. :)

Évi írta...

Nagyon örülök neked Méri!Már nagyon hiányoztál!Pihenj még sokat!!!!!

Lakota mágia írta...

Örülök, hogy minden rendben, és jól vagy!!!
Várom az új Méris ékszereket, de a pihenést el ne hanyagold!!!
:-)

Orsi írta...

De jó hogy újra itt vagy és hogy jól vagy! Már hiányoltalak!
Azért pihenj továbbra is sokat!!!!

Ági mama írta...

Nagyon örülök, hogy itt vagy újra.
Hajlamosak vagyunk rá, hogy túl hajszoljuk magunkat, s mint nálad idősebb mondhatom, hogy semmi nem múlik el nyomtalanul. Vigyázz magadra, kicsit lassíts az iramon és nem lesz semmi baj.

Méri írta...

Köszi mindenkinek!