2010. július 29., csütörtök

Burbarry


Amint elkészült ez a medál, rögtön kedvenc parfümöm neve jutott eszembe róla, hogy miért? Fogalmam sincs, de eszerint keresztelkedett hát.
Sajnos a huszadik fénykép sem lett olyan, mint amilyennek élőben én látom, de talán valami nyoma akad a fantasztikus csillogásnak és a csodaszép színeknek!.Hiába süt szépen a nap, én egyre bénábban fényképezek!
A medál önmagában elég feltűnő és attraktív darab, ezért csak egy egyszerű bronz láncot kapott.
Ugye nem lenne való hozzá valami fajsúlyosabb lánc szerintetek sem?

13 megjegyzés:

Szikati írta...

Szerintem ez így maga a tökély, sok lenne hozzá egy fajsúlyosabb lánc, elvonná a figyelmet erről a fantasztikus medálról!

Erga írta...

Szerintem így tökéletes ahogy van ez az ékszer. Gyönyörű, eltudom képzelni a csillogását élőben.

Lakota mágia írta...

Nagyon szép lett, és a színe is gyönyörű!!!
...szerintem is jó így, ezzel a lánccal...
:-)

Tiszi írta...

Nagyon szép lett! És illik hozzá a lánc.

(Próbáltad nem tükör felett fényképezni? És nem napon? Bár én így is látom és érzem milyen szép)

Bogi írta...

Gyönyörű lett, remélem, délután elhozod, ;)

Orsi írta...

Nekem is ez jutott eszembe hogy szerintem így tökéletes, ahogy van!
Pont így jártam egyébként én is lánc ügyben is és fotó ügyben is, ahogy te! :)

LUCY írta...

Super elegante, me encanta es majestuoso, felicidades

Csíki mama írta...

Csodaszép medált alkottál, és lánccal együtt mutatós. Gratulálok!!

Panka gyöngye írta...

Szerintem is csodás lett!Én mindig árnyékban fényképezek,vaku nélkül makróval.Próbáld ki.Bár vannak ékszerek,aminek a napsütés áll jól:)

Vervian írta...

Ez így tökéletes, ahogy van. Kellőképp fajsúlyos a medál ahhoz, hogy csak egy egyszerű láncot kapjon. Így semmi sem vonja el a figyelmet erről a szépségről. :-)

Évi írta...

Különleges,egyedi forma,gyönyörű színek!!!Ez így tökéletes ahogy van!Nagyon tetszik!

Maya írta...

Csodaszép, és tökéletes ezzel a lánccal!!

Edit írta...

Így tökéletes, ahogy van!! Gyönyörű!