2010. október 16., szombat

Újabb gyöngyös találkozó

Rendkívül jó hangulatban telt az újabb gyöngyfűző találkozónk  Beánál Fehérváron.Ismét a horgolás volt porondon, megint tanultam valami újat, köszönet Boginak!
 Csere-ajándékoztunk is ismét. Norától  kaptam egy tüneményes könyvjelzőt

Én Boginak készítettem egy bogyós láncot.
Beának szánt szettem is célba ért végre, amit cserébe készítettem a tőle kapott korall szettért.
( Fénykép csak a karkötőről készült,- nem tudom miért- egy gyűrű és egy kis medál van még hozzá)
Köszönjük Beának a szíves vendéglátást  és  a finom vacsit!

4 megjegyzés:

NemVal írta...

Nagyon szépek a csere-bere ajándékok. A legjobb mégis arról olvasni, hogy a gyöngyök szeretete közösséget képes kovácsolni.

Las Creaciones de Boricua írta...

Great set!!! pretty colours!!!!!

Bogi írta...

Szerintem nagyon jó csapat jött össze Fehérváron, én nagyon hálás vagyok Nektek, és nagyon szeretlek Titeket!
Nekem pedig hatalmas megtiszteltetés, hogy minden alkalommal Méri-ékszerrel megyek haza. ;) (Eddig legalábbis úgy hozta a sors.)

kobema írta...

Köszönöm a csodás ékszereket, hamarosan pótlom a lemaradásokat, fotózok, blogolok, de eddig nem volt se netem, se időm... Puszi!!!