2011. március 7., hétfő

Újra itt vagyok

Elég régen jelentkeztem már, ennek több oka is volt.
Az első a drága kis Olivér,akivel nem tudok betelni, amennyit csak lehetséges vele voltam.
De sajnos igen beteg lettem, ezért nem látogathattam,meg nem is nagyon gyöngyöztem.
Igazából semmit sem csináltam, csak kínlódtam.
De most már jól vagyok,megpróbálom minél előbb elküldeni mindenkinek a függőben lévő dolgaimat, köszi a türelmeteket!
Ez a nyaklánc csak befejezésre várt egy ideje,nem tudom miért, talán csak be kellett érnie, 20 perc volt a befejezés! :-))
Az Aisha nevet kapta, keleties hangulatúra sikeredett. A kelet varázsa sorozatom első tagja lett ő.
Olyan gyönyörűen mutat a dekoltázson, ezért nem is akartam elnyomni egy hangsúlyosabb lánccal.

13 megjegyzés:

Il írta...

Méri! Ez csodálatos lett!! Nagyon szép, elegáns. Gratulálok

Ildikó írta...

Méri! Ez csodálatos lett!! Nagyon szép, elegáns. Gratulálok

Kritti írta...

Gyönyörű, finom , elegáns! Gratulálok!

Méri írta...

Köszönöm szépen!

Anami írta...

Nagyon szépséges; örülök, hogy meggyógyultál, sokat gondoltam Rád, mi lehet Veled.

RaMary írta...

Amikor megláttam ezt a medált egyetlen szó jutott eszembe: fejedelmi! Sajnálom hogy beteg voltál, hiányoztak a munkáid. Örülök, hogy javul az egészséged. További jobbulást kívánok!!!

Panka gyöngye írta...

Örülök,hogy jobban vagy,és hogy itt vagy!Szép lett a láncod!

Szikati írta...

A lánc szépséges, csodálatos!
Jó, hogy meggyógyultál!!!

Méri írta...

Köszi aranyosak vagytok!

Csíki mama írta...

Drága Méri, fontos, hogy túl vagy valami nehéz dolgon...és hogy újra gyöngyözöl... csodaszép, valóban sugal valami relytélyes szépséget...Jó felépülést szép tavaszt kívánok Neked, és sok szép időtöltést az unokáddal...az fontos mindkettőtöknek.

Las Creaciones de Boricua írta...

Great design!!!!!!!!!

MickTaylor írta...

Bámulatosan elegáns!
Gratulálok!

Már nekem,laikus szemlélődőnek is feltűnt,hogy nem vagy! :)
Jó újra látni Tőled valamit!

Edit írta...

Megérte befejezni, mert csodaszép lett!!! :-)