2011. szeptember 28., szerda

JÁTÉK!!!!!!!! Utolsó centig

Szeretnélek meginvitálni benneteket, hogy játsszatok velem!

Az általam felajánlott ékszer egy kagylóhéj gomb befoglalva  sok-sok kásagyöngyre fűzve.
Egészen pontosan 15 m felfűzött különböző fehér kásagyöngyöt sodortam össze, így egy lágy esésű láncot kaptam.

Remélem akinek elnyeri tetszését szívesen játszik velem!

Jelentkezési határidő: október 9. éjfél.

A szabályokat kicsit lejjebb olvashatjátok!





Részt vettem sárkánygyöngy      http://sarkanygyongy.blogspot.com/        játékában, ahol én nyertem ezt a gyönyörű medált.


A szabályok:

1. Bárki játszhat technikától függetlenül, varrhatsz, köthetsz, hímezhetsz,
gyöngyözhetsz, ami csak jól esik, a lényeg hogy a nyereménybe
minél több maradék alapanyag kerüljön !

2. Hagyj itt egy kommentet !

3. A szerencsés nyertes vállalja, hogy 3 héten belül készít két ajándékot.

4. Az egyikkel meghirdeti a játékot, a másikat elküldi nekem.

A meghirdetés után küldöm az ajándékát.

Így a játék során mindenki két ajándékot ad és két ajándékot kap.

Szeretettel várok mindenkit!

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

Máris jelentkezem. Ez a lánc valami gyönyörű! :-) Nagyon-nagyon szeretném megnyerni.

Cimbilimbi írta...

Ki nem hagynám a világért sem! Mert szeretek játszani, szeretek gyöngyfűzni, tele vagyok kis adag maradék gyöngyökkel, no és mert majd megveszek, hogy enyém legyen egy Méri alkotás!

Ildikó írta...

Gyönyörű nyaklánc. Jelentkezem a játékra és szeretném megnyerni:-))

LUCY írta...

Elegante y alegre.....precioso....

Monica írta...

Én már ugyan játszottam, de újra itt vagyok! Játszani jó!

Bombocos írta...

Most találtam ide, de nagyon szeretnék játszani!!!
Csodás ez a lánc!!! Nem semmi: 15 méééétert megfűzni!!!!

Timike írta...

Épp időben, jelentkezem én is.